Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur bellen met al je vragen op 046-208 0010. Mailen kan uiteraard ook. Stuur je vraag naar info@wesshorecagroep.nl en we zullen je mail zo spoedig mogelijk beantwoorden. 
Hieronder kun je antwoorden op alle veelgestelde vragen vinden. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag hier ook al tussen. 


Aanpassingen van producten en menu's

Kan de HIGH TEA ook Vega? 

Ja, er is een 1 persoons VEGA variant. 

Kan ik een box aanpassen? 
Aanpassingen in een box zijn eventueel mogelijk na overleg. Bel of mail ons mocht je een vraag hebben! 

Is het mogelijk de high tea aangepast te maken voor zwangere vrouwen?
Dit is zeker mogelijk. Bestel in dat geval de VEGA variant. Deze is geheel geschikt voor zwangere vrouwen. 


Allergenen

Kan het ook gluten-/lactosevrij?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Moederdag niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 

Andere allergieën?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Moederdag niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 

Worden producten apart verpakt (i.v.m. allergieën) ?
De sauzen zitten apart in een bakje. Veel gerechten zitten bij elkaar in de doos verpakt.


Bestellingen

Kan ik nog iets wijzigen in mijn bestelling? 
Helaas kunnen we handmatig geen aanpassingen doen in de bestellingen. Wil je bijvoorbeeld een deel van je bestelling annuleren? Dan willen we je vragen je hele bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Vanaf 9 mei is annuleren niet meer mogelijk vanwege alle getroffen voorbereidingen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling? 
Wat vervelend dat je geen bevestiging ontvangen hebt. Heb je je ongewenste mail al gecheckt? Staat ook hier geen bevestiging in, stuur dan even een mailtje naar info@wesshorecagroep.nl. Dan kijken we handmatig na of de bestelling goed doorgekomen is. 

Ik kan niet online betalen, kan ik ook in de zaak bij het afhalen betalen? 
Helaas is het niet mogelijk om bij afhalen te betalen. 

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ik werd niet doorgestuurd naar de betaalsite?/ Het lukte niet met betalen via Ideal?
Lukt het niet om online te betalen? Neem dan telefonisch of via mail contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat je een betaalverzoek ontvangt. Let op! Je bestelling is pas definitief na ontvangst van de betaling. 

Bestelling annuleren
Je kunt tot 9 mei je bestelling annuleren. Je ontvangt dan een tegoedbon van het bestede bedrag.
Na 9 mei is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren vanwege alle getroffen voorbereidingen. 

Kan ik de bestelling ook telefonisch doorgeven?  
Helaas is het niet mogelijk om telefonisch je bestelling door te geven. Onze bestelsite is heel erg gebruiksvriendelijk. Lukt het toch niet? Neem dan telefonisch contact met ons op. We doorlopen graag alle stappen met je.

Ik wil nog iets bijbestellen 
Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Vermeld in het opmerkingenveld het bestelnummer van je eerste bestelling en de mededeling dat dit een aanvulling is. 


Afhalen

Kan het ontbijt tegelijk met een high tea afgehaald worden?
Omdat we alles vers bereiden is het helaas niet mogelijk om arrangementen eerder dan aangegeven op te halen.


Overige vragen

Kun je punten sparen bij je Moederdag bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om punten te sparen bij een online bestelling.