Hey topper!
Wij zijn blij met jou!

Spaar jij met ons mee?

Wij zijn ontzettend blij met jou! Daarom hebben wij, bovenop alle leuke arbeidsvoorwaarden die we al hadden, een speciaal spaarprogramma. Je spaart automatisch voor mooie kortingen, gratis gerechten, uitjes en andere leuke cadeautjes. Hier hoef je dus helemaal niks voor te doen behalve dat wat we graag doen; gasten blij maken door beleving met een lach ❤️.

SPELREGELS

- Klik HIER om de inlog website te openen. Handige tip: Maak een bookmark van deze website op je telefoon of voeg deze toe aan je wallet. Zo kun je deze heel makkelijk openen, laten scannen wanneer je een van de restaurants in je vrije tijd bezoekt en zien hoeveel punten jij al gespaard hebt. 
- Benieuwd waar je voor kunt sparen? Nadat je ingelogd bent kun je zien voor welke beloningen je kunt sparen en hoeveel punten er (nog) nodig zijn.
- Je punten zijn onbeperkt geldig.
- Ga je uit dienst? Dan behoud je je gespaarde punten maar kun je deze alleen nog maar verzilveren voor de cadeaus die ook beschikbaar zijn voor onze gasten.

PUNTEN SPAREN

Voor ieder uur dat je bij ons werkt krijg je 1 punt. Dit gaat automatisch, hier hoef je niets voor te doen (behalve werken dan 😉).
De punten worden maandelijks, achteraf, bijgeschreven op je Piggy saldo. Je kunt je transacties via de site inzien, waarbij een week aan gewerkte uren als één transactie wordt toegevoegd.
Én voor iedere euro die je als gast bij een van onze zak
en uitgeeft ontvang je 1 punt (tot een maximum van 150 punten per bezoek). Gewoon met hetzelfde account, alleen dan op vertoon van je persoonlijke QR code tijdens het afrekenen, zodat je collega's er voor kunnen zorgen dat je punten bijgeschreven worden.

BONUSPUNTEN & verdubbelaar!

Wil jij graag sneller sparen? Er zijn een aantal (leuke 😉) manieren om bonuspunten te verzamelen!
- Topper van de maand: word jij door jouw teamleider gekozen als topper van de maand? Dan krijg jij zomaar 1.250 extra bonuspunten! (niet van toepassing bij Eetwinkel, VBK en kantoor) 
- Je verjaardag: deze laten we niet onopgemerkt voorbij gaan - je verjaardagscadeau in de vorm van 500 extra punten wordt aan jouw saldo toegevoegd nadat je deze hebt geclaimd vanuit de mail die je dan ontvangt! 
- Draag jij een nieuwe collega aan? Daar zijn wij natuurlijk superblij mee! Blijft deze collega langer dan 2 maanden bij ons in dienst? Dan ontvang je maar liefst 1.750 bonuspunten!
- Vul jij een open dienst in? Helemaal mooi! HOPPA, 250 extra punten voor jou omdat je ons uit de brand helpt!*
- Jubileums, daar houden we van:
Ben jij (weer) een jaar in dienst? Super, we hopen dat er nog vele jubilea mogen volgen! Wij zijn heel blij met je en daarom geven we jou bij dit jubileum 500 extra punten cadeau.
Ben je 5 jaar in dienst? Fantastisch! Dan activeren we je verdubbelaar**, gefeliciteerd, dat heb je dubbel en dik verdiend! Alle gewerkte uren die jij vanaf nu draait komen maal twee in jouw spaarsaldo terecht. Zoek je volgende cadeau maar alvast uit! En nu, op naar de 50 jaar, toch?! 

VEELGESTELDE VRAGEN

- Ik ben onlangs bij een van de zaken gaan eten maar vergeten mijn qr code te laten scannen, kan ik de punten van dat bezoek nog toevoegen?
Je spaart bij een bezoek als gast aan een van de WESS zaken mee vanaf het moment dat je geregistreerd bent en alleen op vertoon van jouw persoonlijke QR code tijdens het afrekenen. Het is niet mogelijk om punten van eerdere bezoeken nog toe te voegen. 
- Ik werk in een zaak of op een afdeling waarbij geen open diensten of toppers van de maand zijn, en nu?
Dan vallen deze te behalen bonuspunten af. Maar niet getreurd, ook jij kunt genoeg punten scoren en cadeaus verzilveren op de andere mogelijke manieren! 
- Hoe verzilver ik een cadeau?
Heb jij voldoende punten gespaard voor je gewenste beloning? Wat leuk!
Optie 1: Kies je voor een cadeau welke bij WESS te verzilveren is - dus bijvoorbeeld een lunchgerecht of borrelplank? Dan kun je dat bij je volgende bezoek als gast in de zaak aangeven, je QR code laten scannen en verzilveren. Enjoy! 
Optie 2: Kies je voor een cadeau buiten WESS? Dan kun je dit verzilveren door een chatbericht te sturen in de WESS app, gericht aan "PERSONEELSZAKEN WESS". Of een mail naar personeelszaken@wesshorecagroep.nl. Vermeld welk cadeau jij graag wil verzilveren en we zorgen dat dit zo snel mogelijk beschikbaar is. 

- Staat jouw vraag hier niet tussen?
Stel deze dan per chatbericht in de WESS app gericht aan "PERSONEELSZAKEN WESS".

* Wanneer scoor je bonuspunten bij het invullen van een open dienst:

  • Als je via de site of app van Nostradamus/Booq een open dienst invult
    (natuurlijk kan dit alleen bij een dienst die voor jou geschikt is. Een keukenhulp kan bijvoorbeeld geen open dienst van een Zelfstandig werkend kok invullen). 

  • Als jouw teamleider of planner op zoek is naar extra personeel bovenop de planning en jij gaat deze dienst werken (bijvoorbeeld als je een extra dienst gaat werken i.v.m. lekker weer).

  • Als je een dienst van een collega overneemt in verband met ziekte. 

    Voorbeeld: je collega is ziek, hij/zij zoekt naar vervanging en jij komt voor hem/haar werken. Dan neem jij deze dienst dus over en daar ontvang je bonuspunten voor.

Let op: bij een ruilverzoek (om welke reden dan ook) worden geen bonuspunten gescoord, ongeacht of de dienst na het ruilverzoek wordt geruild of overgenomen. 

De Voorbereidingskeuken, Eetwinkel en Kantoor zijn uitgesloten van deze manier om bonuspunten te verzamelen. Maar niet getreurd, er zijn genoeg andere manieren om jouw gewenste cadeau bij elkaar te sparen! 

Heb je een standby - open dienst ingevuld? Dan ontvang je de bonuspunten indien je de standby dienst ook daadwerkelijk gewerkt hebt. Word je dus voor aanvang van de standby dienst afgebeld? Dan worden er geen punten toegekend. 

Heb jij de open dienst gedraaid en voldoet jouw overgenomen dienst aan de voorwaarden? Top, dan ben je 250 punten rijker! De bonuspunten worden maandelijks toegevoegd. Bij een standby dienst is dat na afloop van de dienst, indien je deze gewerkt hebt.  

** Hoe werkt de verdubbelaar:

Ben je vijf jaar of langer in dienst? Je bent absoluut een topper!
Daarom verdien jij het dat we jouw gewerkte uren verdubbelen bij het toevoegen van de punten aan je saldo.
Let op: de verdubbelaar is uitsluitend van toepassing op de punten die je voor elk gewerkt uur ontvangt. Alle andere manieren om (bonus)punten te verzamelen blijven ongewijzigd. De jaarlijkse jubileumpunten vervallen vanaf het moment dat de verdubbelaar ingaat. 

Controle

Ook in de restaurants zijn we natuurlijk volop bezig met het spaarprogramma voor onze gasten.

Ga voorzichtig te werk met het bijschrijven van punten bij gasten (ook als dat collega's zijn), je hebt ten slotte geld ‘in handen’.
Maak je een foutje? Kan gebeuren, trek dan aan de bel bij je teamleider, vanuit de backoffice kunnen we toegekende punten controleren en corrigeren.
In de zaken worden uitsluitend punten toegekend wanneer een (collega als) gast de rekening heeft betaald. Andere punten worden vanuit kantoor toegekend.
Er vindt regelmatig een controle plaats. Fraude bij het toekennen van punten bij gasten of collega’s wordt gezien als diefstal en zal gevolgen hebben.

WESS Horeca Groep behoudt zich het recht voor om op elk gewenst moment wijzigingen aan de voorwaarden van het spaarsysteem door te voeren.